José Beltrán
https://www.nateko.lu.se/sv/jose-beltran - 2025-12-22
Filtyp
https://www.nateko.lu.se/sv/jose-beltran - 2025-12-22
https://www.jur.lu.se/mahesh-menon - 2025-12-22
https://www.ehl.lu.se/joakim-zander - 2025-12-22
https://www.ehl.lu.se/marina-vorholzer - 2025-12-22
Vill du vara med och stödja diabetesforskningen vid Lunds universitets diabetescentrum? Här kan du läsa mer om hur du gör för att stödja vår forskning. Varje gåva är betydelsefull för oss. Forskare vid Lunds universitets diabetescentrum (LUDC) bedriver omfattande och mångfacetterad forskning inom flera olika områden. De har som målsättning att utveckla skräddarsydda behandlingar som ger rätt patie
https://www.diabetesportalen.lu.se/forskning/stod-diabetesforskningen - 2025-12-22
inom Samhällsvetenskapligt metodcentrum Inom området Kvalitativa metoder utforskar och utvecklar vi metoder som används i studiet av mänskliga erfarenheter och sociala och samhälleliga fenomen. Vi erbjuder ett öppet, inkluderande forum och utvecklande nav för alla experter, forskare och lärare med intresse för kvalitativa metoder.Området omfattar ett brett spektrum av kvalitativa tillvägagångssätt
https://www.sam.lu.se/forskning/samhallsvetenskapligt-metodcentrum/kvalitativa-metoder - 2025-12-21
Konstnärligt utvecklingsarbete Publiken som deltagareErik PoldGenom egna projekt inom min egen teater Public Performance och genom min undervisning på Teaterhögskolan i Malmö, har jag stort fokus på att arbeta med deltagarengagemang, det som på engelska definieras som "participatory performing arts". Jag har särskilt fokus på hur man ramar in scenkonstprojekt på ett sätt där publikens roll naturli
https://www.thm.lu.se/publiken-som-deltagare - 2025-12-21
https://www.soc.lu.se/sara-skarp - 2025-12-22
https://www.soch.lu.se/christina-erneling - 2025-12-22
https://www.soch.lu.se/susanna-johansson - 2025-12-22
https://www.soch.lu.se/tina-mattsson - 2025-12-22
https://www.soch.lu.se/helene-hardenstedt - 2025-12-22
Lund Brand Management Group (LBMG) är en forskningsgrupp på Ekonomihögskolan vid Lunds universitet. Syftet med vår forskning är att utveckla förståelsen för hur man bygger finansiellt värdefulla varumärken, genom att förstå värdena i såväl det interna som det externa varumärkesbygget samt balansen dem emellan. Inom Lund Brand Management Group är vi särskilt intresserade av:Varumärkesorientering oc
https://www.ehl.lu.se/organisation/forskningsnatverk/lund-brand-management-group - 2025-12-22
Institutionen för handelsrätt Institutionen håller stängt för besökare 19 december–11 januari.Ytterligare kontaktvägar anges på institutionens sida. Kontakta studievägledningen handelsrätt Sofia RosendahlStudievägledare Studieadministration handelsrätt, medarbetare Institutionen för handelsrätts prefekt & ledning Samtliga medarbetare vid Institutionen för handelsrätt Institutionen för handelsrätt
https://www.ehl.lu.se/organisation/institutionen-handelsratt/kontakta-institutionen-handelsratt - 2025-12-22
Från naturens gröna fabriker till mikroorganismernas osynliga värld fördjupar vi oss i livets komplexitet. Vår forskning spänner över växtbiologi, mikrobiologi, bioinformatik och telomerforskning och avslöjar livets mysterier. Molekylär växtbiologi: förståelse av växters liv och funktionerVäxter är inte bara fascinerande som organismer, med en extrem förmåga att ändra form och hantera fientliga mi
https://www.biologi.lu.se/forskning/molekylar-biovetenskap - 2025-12-21
Att förebygga ojämlikheter i hälsa genom bättre beslut av förebyggande och hälsofrämjande insatser Det övergripande målet med detta program är att utveckla, designa och implementera en förbättrad beslutsprocess för förebyggande och hälsofrämjande åtgärder. Vid utformningen av förebyggande och hälsofrämjande åtgärder måste svåra beslut fattas om vilka strategier som ska genomföras. Ekonomisk utvärd
https://www.ehl.lu.se/david-sandberg - 2025-12-22
https://www.jur.lu.se/manni-ardzejewska - 2025-12-22
https://www.jur.lu.se/christine-evans - 2025-12-22